توضیحات شغل
نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
مشارکت در فرایند های منابع انسانی اعم از جذب و استخدام، آموزش، روابط کارکنان، نگهداشت و خروج
طراحی و اجرای برنامههای جامع توسعه شغلی و آموزشی با استفاده از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) و اهداف کلیدی نتایج (OKR)
ایجاد و اجرای سیستمهای مدیریت عملکرد مبتنی بر شایستگی
طراحی و اجرای برنامههای جانشینپروری برای پستهای کلیدی سازمان
اجرای فرآیندهای مدیریت استعداد و توسعه شغلی
جمعآوری، تحلیل و تفسیر دادههای منابع انسانی برای شناسایی روندها و الگوها
تهیه گزارشهای مدیریتی برای ارائه به مدیران ارشد