توضیحات شغل
شرح شغل:
انجام ، کنترل و پیگیری کلیه فعالیت های واحد بازرگانی از جمله:
مذاکره و اخذ قیمت،
ثبت سفارش،
تهیه پیش نویس قراردادهای خرید تجهیزات داخلی و خارجی.
پیگیری امورمالی و بانکی،
پیگیری امور حمل و نقل، گمرک،
پیگیری امور مربوط به وزارت صمت، بازرسی، استاندارد، وسایر ادارات ذیربط
تهیه و طبقه بندی اسناد و ارائه گزارشات
تحقیق و ارزیابی تامین کنندگان و مشتریان و تهیه بانک اطلاعاتی از تامین کنندگان و تولیدکنندگان واجد شرایط و برقراری ارتباط و ایجاد همکاری موثر با آنها.
مسلط به قوانین گمرکی، واردات، صادرات، حمل و تغییرات آنها.
ارائه گزارش های منظم در خصوص لیست سفارشات و پیگیری روزانه آنها.
تهیه، نظارت و کنترل دقیق بر اسناد حمل از قبیل اینویس، بارنامه، پکینگ لیست و گواهی مبدا برای جلوگیری از هرگونه مغایرت بانکی.
شرایط احراز:
لیسانس مدیریت بازرگانی یا سایر رشته های مرتبط.
مسلط به مکاتبه و مکالمه زبان انگلیسی
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
آشنا به کار با مجموعه نرم افزارهای آفیس
ویژگی های فردی:
منظم و پیگیر
صبور، با انگیزه، منظم
مسئولیت پذیر و متعهد
دارای روحیه کار تیمی و مشارکت
دارای فن بیان قوی و آشنا به اصول و فنون مذاکره